Killing Ground
Killing Ground m’ha sorprès gratament. És una opera prima que, sense grans pretensions i amb menys errors dels típics del gènere, ens endinsa en...
My Friend Dahmer
¿Sóc jo o els directors de cinema llegeixen cada vegada més còmics? ¿Serà per semblances estètiques amb els storyboards? Sigui pel que sigui,...
Jackals
Amb la ja devaluada etiqueta de «basat en fets reals» i amb un Stephen Dorff de capa caiguda, arriba a Sitges Jackals. Si bé disposa d’uns minuts...
Downrange (Blanco perfecto)
Un "xulopiscines", la filla d’un militar, una "pava" i el negre reglamentari són els desconeguts universitaris que coincideixen en el monovolum d’una...
Seven Sisters (Siete hermanas)
Una distòpia que ens avisa del problema de la superpoblació mundial i criticant un totalitarisme excessiu no és segurament cap glopada d’aire...
A Ghost Story
Una casa, una història. O una casa amb història. ¿Què hi ha darrere els llindars de les portes? Les vides de tantes famílies, els records de tantes...
Blade of the Immortal (La espada del inmortal)
Recuperant el cinema de samurais clàssic amb un toc de fantasia, aquest altre treball Miike (la seva pel·lícula número cent!) és segurament el més...
Jojo’s Bizarre Adventure: Diamond is Unbreakable
Fidel al seu estil més personal i variat, o dit d’una altra manera, fent el que li ve de gust en tot moment, el director japonès Takashi Miike torna a la que...
The Bad Batch (Amor carnal)
Presentada en sessió especial a Sitges, i després d’haver aconseguit el premi del jurat al Festival de Cinema de Venècia l’any passat, la segona producció...
Brimstone (Brimstone. La hija del predicador)
Religió, perversió, culpa, sang, foc. A Brimstone, el director i guionista holandès Martin Koolhoven posa el focus en una part de la bruta però inesborrable...